tisdag 25 januari 2011

heyy

Alltså går det såhär bra i framtiden, så kan vi ju bli rika på bloggandet. OBS endast de som skrivit i den får ta del utav pengarna.

Jag gillar att säga/skriva/tänka OBS i dag. Gud nu piper det i örat.
En annan sak jag gillar är tv-serien skins. Och jag kom och tänka på en sak som de säger där från serie 2. Jag vet inte varför men jag gillar det citatet (om man får kalla det så) väldigt mycket, jag vet inte riktigt vad det betyder men såhär lyder det "Do you now what we do with little girls who takes a piss? Do ya?
-We give them a lollipop"

Alltså.. tänk er en stor vakt säga detta med brittisk accent.

Och för att fortsätta spåra på stinas .. spår.. så kan ju dem som inte tänker/kan/orkar laga mat, lägga upp sitt favorit citat någonsin här. Ehm, skit intressant.

Nu ska jag leta upp en fin bild att dela med mig av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar