tisdag 25 januari 2011

RECENSION

Här kommer en liten recension av några av låtarna på es-konserten...

Stina med If I ain't got you - wail-låt, som efter väldigt lite övning satt väldigt fint!

Blues grej med bl.a. Antreski - mycket humor, och väldigt musikaliskt

Many the miles (Minnie the Mouse enligt Sandra, hihi) med Stina, Olivia, Johanna Le, Jonas, Benjamin, Henning, och Filip. - Mycket bra låt som även den kom in oövad, men resultatet blev bra!

Awake med Henning - dagens gråtlåt. Känslosamt framförd och snyggt sjungen. Hennings bästa framträdande to date enligt mig.

Utan dina Andetag med Amanda och Karmela. WHAT?! Rättvist att Karmela är asgrym pianist, OCH att hon wailar som en gudinna? Fint, snygga stämmor.

Någon låt av Cookies and beans med tvåor - skitbra och musikaliskt!

Coldplaylåt med tvåor - med Tillberg i spetsen såklart. Bra, men hade velat höra dem spela något lite annorlunda nån gång

Nån låt som Johanna Velin sjöng på, den var jättebra när hon tog i på refrängerna!

Alltså jag vet inte om jag glömt nån nu, förutom min egen, och den tänker jag minsann inte recensera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar