tisdag 1 februari 2011

Onsdag

Jag kokar potatis, den är klar sedan länge, men mamma ringde och sa jag skulle koka den, men nu är fortfarande ingen hemma och här sitter jag med färdig potatis med ingenting annat till att äta.

Idag har jag inte gjort någonting idag, vilket har resulterat till att jag nu har sjukt mycket energi och det är ju bra för er för nu kommer nämligen ett riktigt bra inlägg. Ett sådant med bilder och allt. Jag har fört över lite bilder från min mobil, där finns det många bilder man inte trodde existerade. Tills nu.

Nej fan också nu käkar datorn upp texten, irriterande. Jag tänker googla hur man får bort det, hittar jag inget svar gör jag som jag alltid brukar göra. Trycka på alla knapparna som finns på tangentbordet.

Nej jag hittade inget svar och det är tydligen bara här på bloggen den gör så, så jag får helt enkelt se till att inte skriva fel. Gör jag det får ni helt enkelt stå ut med det.

Nåväl tillbaka till bilderna

Den första bilden jag tyckte var rolig att lägga upp var den här,


Sigrid och Stina från Carl Hansens fest.


En tjusig bild från Siesta! 2009


Nästa bild på Feffs när hon bestämde sig för att inte skaffa brillor

Och så har vi en från Jennys födelsedag då hon blev pirat


Siesta 2010, denna gången med Beccy


Vi hade en sjuk packning med oss, det var inte kul att få med den på bussen för att sedan dra den hela vägen från t4. Vi blev dessutom bestulna på denna fina vagn och cirkustältet som vi inte ens kunde sätta upp för där saknades en pinne


Jojjan, redo klockan: tidigt (har glömt hur dags vi åkte) för att söka till Idol


Dessa maskerna tyckte jag vi skulle ha på oss under riten i Arken-musikalen, Sandra klädde riktigt bra i den iaf.


En fika på teapot för inte så längesen


Får avsluta detta vackra bildspel (om man får kalla det så) med en vacker bild på vackra människor från en vacker julavslutning.



Jag har redan planer för ett till inlägg, men det känns lite overkill att skriva ett till nu så jag gör det imorgon. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar