tisdag 1 februari 2011

Premiär!

Hej! 

På begäran, och med lite vilja så ska jag då blogga här! Intressant och hedersamt. En av anledningarna till att jag inte bloggat tidigare är att jag inte har haft en aning om vad jag skulle skriva! Men nu så, med hjälp av den självutnämnda "Bästa Es3a:ren" Olivia, så vet jag vad vi ska göra. Vi ska samla alla våra minnen med en viss lärare, som jag inte ska nämna vid namn. Men det är en lärare som är av det manliga könet, vi träffar honom på onsdagar och vi brukar ha ganska tråkiga, inte så lärolika lektioner. Kan någon gissa vem det är? Vi ska här samla alla våra minnen med honom, så jag kan skriva en lista sen. Bra va? Ja, det är bra. Så kommentera er varma nu!

Olivia är bäst, ingen protest. Det säger hon i alla fall. Och hon är den bästa Es3a:ren, jag var tvungen att säga det säger hon. 

//Gissa vem!




1 kommentar:

  1. Mitt bästa minne med läraren var när vi åt danonino i tivoliparken och matade ankorna

    SvaraRadera